Vodafone sim only abonnementen reviews

Laatste reactie 06/08/2018 16:47 door Robert
· Markeren als ongelezen
Robert Vonderbank 9 maanden geleden geplaatst
Bekijk in dit topic reviews van onze bezoekers over sim only aanbieder Vodafone. Of bekijk de reviews over de sim only abonnementen van Vodafone. Heb jij een sim only abonnement van Vodafone? Of ben je klant geweest bij Vodafone? Plaats hieronder je ervaringen.

* Ga naar de website van sim only aanbieder Vodafone en bekijk hun sim only abonnementen.

Heb jij een positieve ervaring met Vodafone? Of misschien heb je wel een negatieve ervaring met Vodafone? Wij ontvangen hieronder graag jouw ervaringen om op die manier een totaaloverzicht te krijgen met de pluspunten en minpunten van Vodafone.
Mar Olieberg 1 week geleden geplaatst
Onze ervaring met Vodafone is al jarenlang niets anders dan positief te noemen. Ongeveer vijf jaar geleden besloten mijn man en ik een abonnement af te sluiten. We hadden ons niet heel erg verdiept in de mogelijkheden dus we besloten op het internet de abonnementen te vergelijken.

In eerste instantie schrokken we nogal van de tarieven, maar we wilden er natuurlijk ook een mooie smartphone bij. Ik besloot te bellen met de klantenservice  van Vodafone en eerlijk gezegd waren ze meer dan behulpzaam. Maar ik had toch de behoeft aan een abonnement afgestemd op mijn eigen belgedrag. Waarom zou ik zoveel betalen voor belminuten als ik nauwelijks bel?  Ik wilde mijn smartphone vooral gebruiken voor diensten zoals WhatsApp en een beetje surfen op het internet.

De dame van de klantenservice maakte mij erop attent dat er in onze woonplaats ook fysieke Vodafone winkels waren. We besloten direct de stad in te gaan en we werden heel vriendelijk en vooral geduldig geholpen door de medewerkers van Vodafone. Dankzij de vragen die ons werden gesteld kregen we steeds meer inzicht in ons bel en internetgedrag, zo konden we een goed abonnement uitkiezen. Hoewel de kosten van de twee abonnementen best hoog waren wisten we dat we een goede internetbundel hadden. Dit was voor mij het belangrijkste.

Als freelancer ben ik veel onderweg met het openbaar vervoer, het idee dat ik te alle tijden mijn mail kon checken of iets op kon zoeken vond ik erg prettig. Nadat de twee jaar bijna verstreken waren kregen we heel keurig een brief om ons te attenderen op de mogelijkheden. Het bleek dat we al voor de afloop van het abonnement konden kiezen voor een nieuw toestel en andere bundel.

In die periode werden we bestookt met e-mails en sms'jes, dat vond ik persoonlijk wat minder prettig. Ik voelde me nogal opgejaagd. En eerlijk gezegd was ik nog meer dan tevreden met mijn toestel. Mijn man had ook niet direct de behoefte aan een nieuw model. We wilden vooral de kosten laag houden.

Omdat we een prettige ervaring hadden met de Vodafone winkel in Rotterdam, besloten we daar onze abonnementen te vernieuwen. Hoewel we enige druk voelden om het nieuwste toestel met duurder abonnement te nemen, gaven we duidelijk aan dat we wilden besparen.En wederom werd er een goede analyse gemaakt. Ik gebruikte mijn telefoon voornamelijk om te internetten, mijn man belde ook niet erg veel. Dankzij deze inzichten konden we een keuze maken om over te gaan op sim only, met behoud van ons huidige nummer.

Tot onze grote blijdschap gingen de maandelijkse kosten van onze twee abonnementen een flink stuk naar beneden! We bespaarden ruim € 35 per maand. Dat geld konden we goed gebruiken met een pasgeboren baby.
reactie op @marolieberg:
Robert Vonderbank Hartstikke bedankt voor het uitgebreid delen van je ervaringen over/met Vodafone.
1 week geleden

Beantwoorden

Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 11 November 2017 om 23:57
Aantal lezers 2
Aantal reacties 3